Tilitilitom no ei voi valittaa, että aina sataa, kun ei edes muista millon viimeks oli yltä päältä ravassa tän rytmiryhmän ulkoiluttamis operaation jäljiltä Päättämätön Nyt olen miettinyt pääni puhki missä järjestyksessä tielle metsään, autolla ilman autoa, JUTTU JÄI KESKEN, KOSKA 16V TYTTÄRELLÄNI OLI BUSSIKORTTIKRIISI!!!!

Okei kriisi on ohi,  ulkoilut tuli suoritettua. Ennen sitä tuli huomattua Alma paran olevan maha sekaisin, onneksi edellisestä kerrasta on aikaa. Nyt toivon, että tämä menee ohi ilman Tylosinkuuria. Epäilen vaan suuresti, merkit on niin harmittavan tutut Huuto

Lauantaina oltiin Aadan kanssa ihailemassa pikkuveskulla vesiurkuja Cool kierrettiin veskua ympäri vauhdilla, Tirrityttö on sitä miltä, että jos mennään ni se tehdään vauhdilla. Tupeksimisessa ei ole kerrassaan mitään mieltä Cool

Tänään on sitten Lahden leot vuorossa, Satu lupasi et harjoitellaan myös näyttelyä varten. Mulle tulee tuskan hiki pintaan, kun ajatukset karkaa lauantaihin  Nolostunut mä voin sieluni silmillä nähdä, kuinka Aada pomppii kehää ympäri kuin kenguru !! No ainakin yleisilme on varmasti , että pentu on ILOINEN Nauru

ollaan myös yritetty harrastaa valokuvausta kuten on uusista kuvista varmaan huomattavissa. Mutta, mutta suurimmalle osalle käy niin, että joko puuttuu pää tai sitten puuttuu koko vartalo vain häntä on kuvassa !! Voi kele sanon minä, kumpi tupeksii minä vai kamera Nolostunut No yrittänyttä ei laiteta, harjoitus tekee mestarin, eikun yritetään lisää. Laitan tähän lopuksi muutaman sielukkaan otoksen :)

1284550637_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

1284550784_img-d41d8cd98f00b204e9800998e