Eillen tuli neljä viikkoa Alman leikkauksesta. Haava on parantunut hienosti, harmia on tuottanut taas maha Huuto 2vkkiioa sitten soitin ell.kärille neuvo sieltä 2 viikkoa lihaa, yritin selittää historiaa, ettei maha ole 2.5 vuoteen tullut kuntoon millään ruokakuureilla, eikä käsikauppa apteekin mömmöillä. No olin taas oikeassa,  tänään soitin, että kaksi viikoa on mennyt saisko nyt sen Tylosin kuurin. Välillä näytti ,että maha rauhoittuu, mutta heti kun liha määrää yritti lisätä, kuralle meni taas. Olin sen jo päättänyt, että tämä päivä on takaraja tälle pelleilylle. Mun mielestä tää oli jo (en viitsi sanoa) Huuto

Eillen oli jotain kivaakin, Alma pääsi metsään mukaan ja pääsi vapaaksi, neljän viikon taon jälkeen. Mentiin pienekö lenkki,  kyllä neiti nautti piehtaroi ja kaivautui lumeen. Pitihän Aadan kanssa vähän meuhkatakin. No nyt tää elämä palailee normaaleihin uomiinsa. Huomenna pikkumummin kanssa jouluostoksille, voi pojat mun jalat huutaa jo valmiiksi APUA!!!  joulu olisi ihan okey ilman tätä samperin lahja hössäkkää. Mulle riittäis, kun vois rauhassa istua kynttilän valossa ja tuijottaa joulukuusta, niin tietty hyvä ruoka.

1292579146_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

1292579286_img-d41d8cd98f00b204e9800998e